Erken doğum riskim olduğu için doktorum sürekli yatmamı söyledi.Daha çok sol yanıma yatmamı tavsiye etti ama ben sol yanıma yatamıyorum.Geceleri sol tarafa yatıyorum gece bir bakıyorum ya sırt üstüyüm ya sağ tarafımdayım.Gündüzleride kabus gibi sol tarafa yattığımda kalkarken çok ağrım oluyor canım çok yanıyor.Sanki bebek tüm ağırlığıyla sola yatmış gibi geri o ağırlığı kaldırırken geriliyor etlerim çekliyor gibi oluyor.Yaşayanlar var mı ? Nasıl çözüm buldunuz? Lütfen yardımcı olur musunuz ?