Aysenur_2 1 sene önce doğum yaptım şu an tekrar hamileyim ilk bebeğim de 6. Aydan sonra karnım çıkmıştı ama şu an 20. Haftadayım karnım 8 aylık gibi böyle olması normal mi bazıları suyu fazladır ondandır diyip duruyor 🥺
BBuseY Aysenur_2 ilk hamilikle çıkan karın ikincisiyle aynı olmuyor zaten canım . Birinci hamilikte karın sıkı olduğu için o haftalarda anca çıkıyor ama ikinci hamilikte erken haftalarda çıkması normal 🤗bizimde 25+6 olcaz daha pek göbüş göremiyorum ben
qnsmLk Aysenur_2 benimde ikinci ve özellikle akşamları gören doğuracağım sanar 🤷♀️ Suyuna yeni bakıldı iyi dedi doktor
EAK Aysenur_2 benim de ilk hamileliğimde 24-26 gibi karnım çıkmıştı ikincide 15. haftada 9 aylık gibiydim ama şu an 9 aylığım hala aynı sanit kaldı artık😄 bunun sebebi ların kaslarımız kendini toparlamadan ikinciye hamile kalmamız ya çok normal bi durum
AyFa1608 Aysenur_2 canım ben normalde de kiloluyum göbeğim vardı zaten. İlk bebeğimi 27 haftalıkken kaybettim o haftada bile yok denecek kadar azdı göbeğim sadece kendi göbeğim vardı. Şu an 16+1 im dışardan gören hamile olduğumu anlıyor kiloma rağmen. İlkinde kaslar sıkı olduğu için çok çıkmıyor ikincide kas gevşek bebek de bulduğu yerden fırlıyor 😅
Aysenur_2 BBuseY Beni de insanlar korkuttu suyu çık fazla ondan böyle dediler ilk gebelikte benim 8. Ayda artık gerçekten büyümüştü bunda çok erken başladı 😅
Rabia04_09 Aysenur_2 Tabii onu doktorun daha iyi bilir sonuçta her gittiğinde suyuna bakıyor olması lazım. Ama ben şunu duydum bi kaç kere ilk doğum sezeryan olunca ikinci hamilelikte karın daha çabuk belli oluyormuş. Benim ilk hamileliğimde 20. Haftadan sonra çıkmaya başlamıştı şu an 12 haftalığım bariz göbeğim belli benim de erken çıktı