Kizlar ben tüp bebekle hamile kaldm tüp bebek hastanem bize 1 saat uzaklikta olduğu için bende hamile kaldiktan sonra bizm burda yakin bir hastaneyi seçtim fakat hastane hakkinda pek iyi şeyler duymuyorum buda beni korkutuyor bu haftada bi arkadaşım doğum yapicak benm gittigim hastanede bebeği 4 kilo normal doğum yapicak ben tabi şaşırdım neden sezeryan yapmiyolar sonuçta kilolu bir bebek ve doktor iri olduğunu da özelikle söylemiş ilk doğumu bunu duyunca biraz daha takildim bu konuya 27+1 haftalik hamileym hastanemi değiştirsem hamile kaldığım hastaneye gecsem bunun için geç mi kaldim bilmiyorum