Konudan farklı ama cuma günü normalde randevum var tam 11 haftalık oluyorum özele gidiyorum sizce cinsiyet
Tahmini için çok mu küçük erken mj en son kalp atışında gitmiştim bir ay aonra sonra çağırdı doktor zaten ve ilacım bitti cuma
Günü bir ayi bıkac gun geçmiş olCK gitsem mi yoksA 1 haft bekleyip bu ay sonu mu gideyim