Ben ihtiyaç olursa doğumdan sonra eczaneden mamasını ve biberonun ismini eşime söylemiştim alması gerektiğini sütüm hemen gelmedi oğlum sarılık olmasın diye mama verdik sma kullandım sonra sürekli emzirdim sütüm çoğaldı ve bir daha mama içmek biberon tutmak istemedi