Kadriyeeren203 Eylül ayından beri ya 3 ya 4. Ye grip nezle oluyorum ilaç icememek çabası alerjim de nüksedince çok tıkanıyorum bu süreçte ilaç kullanabilen ya da hafif geçirmeye yardımcı olacak seyler yapan tecrübeli annişler yardımcı olur musunuz
Civciv08 Kadriyeeren203 keci boynuzu pekmezi kulan işe yarıyo valla bende perişandım o biraz iyi geldi