Sesa öyle düşünmeyin kayinvalideme doktoru 5200 gr iken normal doğum yaptirmis. Mahvoldum der. Doğum anında da sonrasında da bir sürü çekmiş. 34 yasinda rahmini aldılar ilk doğumu yüzünden. Doktor sizi de kendini de riske atmak istemez. Belki bişey olmaz evet ama ya olursa bu şansa bırakılacak bir durum değil. Benim kızım 38+2 de 4240 gr doğdu. Sezeryan önerdi doktor sezeryan oldum. Son hafta 900 gr aldı birden. Bi de benim doktorum 2. Çocuk olunca 5 e kadar normal yaptırıyor ama ilk cocuklarda önermiyor.