semaa_ yok canım kesinlikle öyle biri değil öyle olsa çok yoğun bir doktor olmaz kendisi o kadar yogunki randevuda zorlanıyor hastalar belki şudur dogumda bazı gerçekten narin gebeler oluyor ya ıkınma konusunda o anda biraz sesli soyluyorddurki dogursun diye çünkü kendisi kolay kolay hastalarını sezeryana almaz ben İzmit’te olmasam kesinlikle kontrole gideceğim doktordan biridir pınar hanımda çok şeker bir doktordur ben kadindogumculari olsun çocuk doktorları olsun hepsini çok beğeniyorum cokk ilgililer hastaları ile