Evet arkadaşlar her güzel şeyin sonu olduğu gibi bunun da sonuna geldik ve daha güzel bir şeyle karşılaştık. 38+4 ile gelen mucizem bana hayat ışığı oldu. Her şey o kadar ani gelişti ki şaşkınlığımı atamadım hala. Doktora gitmeden önce gece belimden kasıklarıma sancı girmeye başlamıştı. Ama böyle çok ağır bir sancı değil. Sonra karnımın küçüldüğünü kızımın hareketlerini daha çok hissetmeye başladım. 38+4 te kontörle gittim. Doktorum 2 haftada bir gel demişti. Gittiğimde suyumun azaldığını acilen sezeryana alınması gerektiğini söyledi. Ben de hocam 10 Kasım olmasın Atamın öldüğü gün kızım doğum günü kutlamasın dedim. 9 kasımda sezeryana alındım. Şunu söyleyim spinal hiç acıtmıyor. Acı yok ama his var. Sakın korkmayın. Ameliyattan sonra yürüyüş çok zor ama geçiyor. Anneliğin 7. Gününden sesleniyorum göğüs ağrısı dışında her şey çok güzel gidiyor. İnşallah siz de bebişlernizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 😘😘❤️❤️❤️❤️