Fatmaclk96 Sağ yada sol yatınca yanlarda baskı oluyor ağırlık gibi sırt üstü yatıyorum arada azda olsa dönüyorum sol sizlerde oluyor mu
BBuseY Fatmaclk96 sola yada sağa yattığınızda karnınızın altına yumşacık bir yastık koyun rahat edeceksiniz 🤗aynı zamanda ayağınızın arasına da 🤗
DrSnm Sağ dada soldada yatınca bende de aynısı oluyo özellikle akşamları aşırı kipirdak düzeliyorum daha çok acitiyo 😄 yine mecbur dönüyorum ayaklarimin arasına koyuyorum yastık bnde o şekilde hep uyuyakaliyorum 🙂