esmaer hiç korkma canım bende bu haftalarda senin gibi oldum,bir anda bulantım geçdi,korkdum acaba bi şeymi oldu diye,1-2hafta sonra yine başladı,şimdi 23+4 olduk ara ara yine bulanlyor😕hem sen ilaçda kullanlyorsun bulantı için,ama ben kullanmağım halde bulanmıyordu,içini ferah tut inşallah herşey yolundadır