Aleynaatil Merhaba ben 33 haftalıkken boyadım birşey olmadı ama açık havada maske kullanarak boyadım yani balkonda boyadım. Kimyasal içerdiği için kokuyu almamız gerekiyor. Tabi siz yinede doktorunuza danışın isterseniz.