Adacan korkmayin stres yapmayın kötü bir travmaniz yok dogumunuz güzel gecms ben ,3 sezeryan oldum ilk ikisi berbattı ağrılı acılı ayyyy üçüncüye hamile kaldım ağladım sizladim istemiyorm sezeryandan korkuyorm diye iki ay önce doğum yaptım inanin ki digerleri gibi değildi rahat geçti çok şükür ben çok stres yaptım çoğunu da boşa yapmisim artık aglayip sizlamaktan eşimin morelini bozuyodm o da korkuyodu ama çok şükür Allah’a tabi yapılan tedaviler de iyiydi yani herşey dört dortluktu