Pembemimavimi Doktorumuz sonunda bi dogum tarihi soyledi. Hayirlisiyla normal ve sorunsuz olursa 17 kasim dedi 🙏🙏 var mi gunu ayni olan annislerrrrr 😊😊
BabyDrs Pembemimavimi bana da en geç 20 kasım dedi 😍😍 hesapladık 40 hafta olmuş oluyor ilk doğumum acaba 20 kasımı bekler mi 😬😬
Pembemimavimi Benim yola girmis buyuk ihrinal normal bi aksilik olmazsa da kizlar ben size bisey soeuxam size de boyle durduk yere terleme oluyor mu dunden beri durdugum yerde terliyorum. Gece tuvalete kalktigimda sucuk gibiydim.