Reglime 9 gün kala hiç ağrısız şekilde durup dururken kanama gibi hatta lekeler geldi 3 gün kadar sürdü ama böyle tam adet gibi değil peçeteye az gelen
Normal Adet günüm yarın ayın 17 si. bu süreçti test yaptık negatif. Regl ağrım şuan da yok acaba o neydi kızlar