Benim de inanılmaz bel ağrım var bu sadece bir şey kaldırmak değil( genelde belim ağrıyor denildiğinde ne kaldırdın gibi bir cevap alıyoruz) ayakta yarım saatten fazla dursam kopuyor. Umarım ilerleyen zamanlarda geçer ve sıcak bir duş çok iyi geliyor bana