Hycnlbklys Merhaba kızlar. 37+2 deyiz. Merak ettiğim bir konu var sizlere sormak istediğim. Yaklaşık 3-4 gündür gaz problemi yaşıyorum afedersiniz ama 2-3 dakikada bir gaz sancım oluyor ve çıkarıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı normal mi bu haftalarda
Kuzeyinannesi0660 Hycnlbklys ahh yalnız değilmişim bende de 36.haftadan beri var sürekli gaz çıkarıyorum gaz yapacak şeyler de yemiyorum ama çok ilginç ya 39 hafta olduk hala devam ediyor
busbussss Hycnlbklys evet benim de oluyor bebiş büyüdüğü için yer daralıyor sanırım gaz sıkışıyor o da gaz sancısı yapıyor
ilozdemir Ben de 35+4. 2gundur gaz sancım var. Ama ben çıkaramıyorum o daha fena. Mide bulantısı da var. Göbeğimin içinde sancı da oluyor gün içinde. Ben de doğum belirtisi mi diye korkuyorum:(( çok zor
Hycnlbklys ilozdemir herşeyin hayırlısı olsun inşallah sıkıntı yaşamayız ama ben sürekli ortam içerisinde gaz çıkarıcam diye tırsmaya başladım 🥴
Hycnlbklys Kuzeyinannesi0660 yalnız olmamak bi yandan sevindiriyor normal bi durum olduğunu fark ettiğim için bi yandan kendim ve sizler adına üzgünüm çünkü çok zooor🥺
ilozdemir @"H Hycnlbklys son haftaların böyle olucağını hiç bilmiyordum. Buraya kadar çok iyi gelmiştim. Ama artık bebeğin hareketleri canımı inanılmaz yakır uyuyamıyom+ gaz,mide bulantısı. 39haftaya gün aldık ama erken olucak diye korkuyorum çok hareket ediyor((
Hycnlbklys KKTCHatiralari tuvaletede çıkabiliyorum aslında ama dediklerinizi uygulayacağım gerçekten çok sık karşılaştığım bi problem sağolun🙏🏻
Hycnlbklys ilozdemir yaa Allahım en doğru hayırlı zamanda kolaylıkla doğum nasip etsin sizede demek bu daha iyi günüm🥴
KKTCHatiralari Hycnlbklys mutlaka bol sıvı çünkü mide küçülmüş bu haftalarda katı da yendiğimiz için tıkanıyoruz kabız vs gaz birikiyor bol sıvı düzenler
busbussss Hycnlbklys inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🥰 bir de olabildiğince sicak tutun ayaklarınızı havalar soğudu, bir de mercimek çorbası bana gaz yapıyor onu farkettim belki size de yapıyordur bu aralar içtiniz mi hiç☺️
Hycnlbklys busbussss ilk defa dün içtim ama benim bu durum bi kaç gündür var, herkesin yaşadığı bi durumsa haftamızla ilgili olabilir sanırsam😊
teacherozlem Valla 31 haftalık hamileyim hatta şu an bile gaz sancısı çekiyorum öldürüyor beni sanki doğum yapıyorum o derece zorluyor