Muwahhide ben öncede denemiştim birkaç kez başka sabunlar sert kalıyodu dediğiniz gibi bu öyle değil yıkarken hissediyosunuz o sertliği ben bazen biobılasın şampuanım kullanıyorum onu döküp tekrar sabunla yıkıyorum onuda bazen yapıyorum kuruturken tararken olmuyo bişey kullanım bi süre gerçekten baya azaltıyo benim kesti dökülmeyi sivilceye de çok iyi geliyo o sabun benim gebelikle çıkan sivilcelerim de geçti