EmineDefneGokce yaaaa çok güzel canım çok beğendim fikir olsun diye sordum bende ilk hamileliğim pek tecrübem yok ne alacağim konusunda , ev 3+1 yani bebek için bı oda var aslında ama oda biraz karanlık yaaa yani apartman boşluğuna bakıyor , bide odada kendinden dolap var büyük bir duvar dolap boydan boya , sence nasıl yapabilirim oda yapma konusunda kararsızım o yüzden , ilk etapta yatak odasına düşünüyorum ama bilemdm