B-et1 iyi düşünün iyi olsun. Kötüyü düşünmeyin. Arkadaşların dediği gibi doğuma kadar sorun yokken doğumda da acı şeyler yaşanabiliyor Allah korusun kimselere göstermesin 🤲🏼 Olacağı varsa her türlü oluyor yani, siz içinizden geldiği gibi davranın. Herşeyin çok pahalanması konusunda haklısınız zaten, yılbaşından sonra daha da uçacak fiyatlar. Benim de çevremde eltim olsun arkadaşlarım olsun hep 5. - 6. aydan sonra başladılar alışverişlere, hep böyle düşündüler bana da öyle söylediler. Benim de bir düşüğüm var zaten hepsinden daha hassasım, ama içimden geldikçe minik minik parçalar almıştım birkaç tane de olsa. Şuan 7.ayımızdayız babam hala kızıyor alışveriş yapmamıza erken diyor, ama anlatamıyorum son aya hepsini sıkıştırırsam kim ödeyecek onca şeyi 🙂 ama ben nazar konusuna inanırım, alıyorsanız da kendinize saklayın şimdilik kimselere göstermeyin anlatmayın. Naçizane fikrim 🙏🏻