Nadiye Kızlar bugün çatı muayenesi oldum hala 4 saattir ara ara kırmızı şekilde kanamam devam ediyor. Ayrıc belde ağrı , çocukta sürekli hareket, kasılma ve ağrı var. Sizce doğumu tetiklemiş olabilir mi? Nu kadar kanama normalmi 40+2 yim.
BraAkayBulut Nadiye canım bende bugün muayene oldum 38.haftadayım doktor suyun gelmedikçe ve bebeğin Hareket ettikçe Sıkntı olmaz dedi bende kanama olmadı henüz ama o da olabiliyormuş