Buse-e27 Kızlar herkese iyi akşamlar sabah 8 de doğuma giricem sezeryan olucak önerileriniz var mı çok korkuyorum dualarınıza bizi de katın Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
babysthing Buse-e27 bana da korku geldiğinde hep şöyle düşünüyorum, o agrıyı acıyı çekmek için birçok kadın nelerini verirdi. Çok şükür kazasız belasız bir hamilelik geçiriyorum.
Zuzu04 Korkulacak hiçbir şey yok emin olun iki kere sezeryan oldum zaten bebeğiniz doğduktan sonra hepsi geçiyor psikolojik olarak:) tavsiyem bolca yürüyüş yapın dikişlerinize iyi bakın ben 3. Gün avm ye alışverişe gitmiştim 😅
Serife_ee Zuzu04 iki çocuk arasında ne kadar yaş farkı var. Birde sezeryan doğumdan sonra karnım o kadar çok ağrıyor ki ameliyattan çıktıktan sonra saatlerce karnım diye sayıklıyordum sizin nasıl geçmişti de hemen toparlandınız. Birde spiral sezeryan mı oldunuz
Kleopatra- Buse-e27 Bende çok korkuyordum. Ama korkulacak hiçbir şey yok inanın bana. Sağlıklı doğumlar diliyorum. 🙏🌹
Buse-e27 Kleopatra- çok sağolun allah razı olsun sizden birazda olsa rahatlıyorum böyle yorumlar okudukça 🙏
Gamze_Krzl Buse-e27 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bizde cuma sabah kavuscaz inşallah 🤗
Buse-e27 Gamze_Krzl amin inşallah allahım sizede hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Kleopatra- Buse-e27 Doğumunuz gerçekleştikten sonra müsait bir zamanda bize de haber verin. Aklımız kalmasın ♥️🙏