Melektempo benim Amcamın kızı da şuan hamile 8 aylık olunca alıp küveze koyacağız demişler tansiyon sorunu var ilk gebeliğinde yoğun bakımda kaldı aylarca doktor ikinci bebeği yasakladı masada kalır Yada bebek zehirler kızınız ölür diye ama kaynana kayınbaba illa ikinci diye tutturdu kız da saf garibim hamile kalmış şimdi doktor takibinde sürekli ve yine hastanelerde yatıyor tansiyonunu düşüremiyrlöarmış doktor bildiği halde ben bu bebeği doğurttururum hem de gününde diye söz vermiş şimdi de baktı kız elden gidiyor hastanede yatsın gözetim altında olsun 8 aylıkken alacağız bebeği demiş bir doktor ölebilir dedi diğeri doğurttururum ben dedi bu doğurttururum diyenin de paçaları tutuşmuş 8 aylıkken alacakmış yani bacım senin de sorunun olmasa yapmazlar öyle bir tercüman ayarla nedenini öğren