kevserky Benim doktorum olabildiğince 12. Haftaya kadar kilo alma diyor olabildiğince vermeye caliş dediii. Bol.bol hareket halinde olmamı söyledi. Bunun haricinde meyve,yoğurt,kuruyemiş yemeye özen gösteriyorum. Bende çok yiyen biri değilim kendimi zorlayınca hemen bizi.mide bulantisiii yaşarım hatta normalden daha az bile yiyorum kendimi zorlayıp tiksindirmek istemediğim için.