serentariii gebeliğinizin kaçıncı ayında söylediniz etrafa şuan 7 haftalıgım kalp atışı almadım daha aldıktan sonra mı söylesem
Guzelanne56 serentariii regl gunumdu test yaptım bı saat sonra kan verdim ortalama öğrendikten 2 saat sonra tüm sulaleye duyurdum 😂😂
kbra19 serentariii 6+3 günlüğüm kayınvalideme söylemedim söylersem herkes duyar çünkü Yarın inşallah hem keseyi görüp hem kalp atışını duyarız 10 12 haftalarda söylerim diye düşünüyorum
1erkekkannesiiii serentariii 3-4 ay olana kadar kimseye söylemedim bekledim. Kayıp yaşadığım ıcın korktum ama su an ailem biliyor çok yaymadık 😍
Leilani 6 ya da 7. Hafta ailelere söyledik. 10. Haftadan sonra da arkadaşlara. Yakında akrabalar da öğrenir gibi
MadameHappy34 serentariii ilk öğrendiğim de ailem öğrendi 8.cu hafta kayınvalideme söyledik. 4 aya girince kaynanam herkese söylüyordu🫣🤣benim sülale benden duysun görsün diye eşim ile elimizde çocuk ayakkabısı ile resim attım. 😂🤦♀️