_y0 Merhaba kızlar burada ilk postum ilk gebeliğim regl 1 gün gecikmeyle 62 2.gün sonra 154 dün 361 normal bi gebelik mi ?
Guzelanne56 _y0 tam ıkı kat artmış sağlıklı gözüküyor hayırlısı olsun inşallah ❤️ 1 hafta sonra kese görürsünüz
_peritozu _y0 artış güzel canım gerisi artık ultrasonda görününce anlaşılır insallah saglıkla kucagınada alırsın 🌸
_y0 miracyusufveberilmoms geç döllenmeden korkuyorum yada kimyasal olmasından düşüş olmaz yani artık dimi