Gizem_1635 Kızlar bugün kontrolüm vardı nst de biraz heyecan yaptım tansiyonum yüksek 14 küçük 10 çıktı doktor takip et yüksek olursa gel dedi evde hep 12 7 falan o şekildeydi geldiğimden beri ölçüyorum 13 7 14 8 şeklinde ne yapmam gerekiyor nasıl düşer bebeğin hareketlerini hissediyorum
Asyabuse Canım tuzdan stresten uzak kal, limonlu su falan iç, ayaklarını yukarı kaldırarak yat evde sürekli takip et tansiyonu inşallah normale döner 🙏🏻 doktor kaçı görürsen gel dedi
Betulkrbs20042022 Benimde bu ara basladi 14 10 14 8 gidiyor gozlerime vuruyor herlde hic tuxlu da yemem kulagimda agri vardi o tetiklemis olabilirmis hayirlisi hakkimizda
Sose2021 Benimde sınır da 14-9 gecen hafta 35 haftaydı yani öyle çıktı ilaca başladık günde bi tane ile. Bu hafta yine yüksekti ikiye çıkardık ilacı ama hastanede daha yüksek çıkıyor geriliyorum .