Makarnaasigi OndokuzEkim- Tam sınırdasın 2 gün sonra tekrar kan vermen gerekiyor ancak öyle anlayabilirsin😊
Mekklc OndokuzEkim- bence iki üç gün sonra tekrar kan verin bakalım yükseliyor mu kesin bir şey demek olmaz
Mekklc Tubatgn biri Ekim biri Kasım Ekim’de gözük müyor gebelik ama 16 Kasım tarihinde 5 görünüyor tarihlere bakın
Lalecim Testler farklı labaratuarda yapılmış ondan sonuç öyle gözüküyor muhtemelen tez zamanda bebiş sahibi olursun inşallah hayırlısı ile
Tubatgn OndokuzEkim- inşallah vardır canım sen iki gün sonra ya da gecikmen devam ederse testi tekrarla 💕
Yusufayazin__annesi OndokuzEkim- rabbim gönlüne göre versin inslalh bende ilk evladımı 5 yıl sonra kucağıma almistim rabbim kimsenin kucağını boş birkmasin
yesillimonn OndokuzEkim- Resim açılmıyor cnm göremedim ama eğer 5 ise değer gebelik olabilir çünkü bende 4.44 ilk testimi vermiştim sonra dan yükseldi şuan 8 haftalık oldum bile İnşallah vardır seninde cnm ☺️