22susam Kimyasal gebelik geçirdikten sonra gebe kaldm değerim 219.9 bu bir sağlıklı gebelik değerimi yoksa kimyasal gebelik mi?
KorkuluAnne 22susam 24 saatte iki katına çıkarsa normal gebelik canım yaklaşık 2 katına çıkması lazım bende de vardı az artıyordu 24 saatte
Tubatgn 22susam Önemli olan iki günde bir düzenli artış göstermesi canım şu an ki çıkan değer değil 🥰🙏🏻
Mavimsi_ 22susam bende kimyasal gebelik geçirdim değerlerim iki katından az yükseliyordu. Tekrar hamileyim değerlerime 2 günde 1 bakıyorduk 2 katına çıkıyor mu diye. Tekrar kan verip kaç çıktığına bakmanız gerekiyor
Guzelanne56 22susam 2 gün sonra kan verın değer 400 un üstü ıse dağlıkla ılerlıtor onemlı olan 2 gün sonra 2 kat artıs