eylulasd1_ şimdi ilk gebelik doğum nedir gibi bir psikoloji olmuyor mesela benim bir kere alttan bakıp çatı dar sezaryan dedi 37. haftamda doğuramazmışım sonra 40 a kadar bekledim kaka yapar bebek dedi kasap gibi doğum yaptığım gün 10 dan fzla doğum vardı 1 tanesi normaldi gittim sordum kes biç olayı olmuştu şahsen keşke diyorum gitmeseydim bi üst kata çıksaydım burhan bey var kuzenimin bebeği gelmeye başladı suyunda kaka gördü o an bile normal doğum yaptı demedi ki kakadan ölür ama akın bey bana yıllar önceki komşuma alın beye gidip de normal doğum yaptım diyen insan görmedim henüz vardır muhakkak.