Merhaba arkadaşlar bu ay Ovulasyon testi kullandım ve çift çizgi gördüğüm günden itibaren üç gün değerlendirdim. Yumurtlama günüme göre adetime 5 gün kaldı. Normalde fix olarak 7 gün önce meme ağrım başlar ne öncesi ne sonrası olur tam 7 gün önce başlar. Şimdi ama hiç ağrımıyor. Eğer gebelik var ise yerleşme henüz gerçekleşmediği için meme ağrısı olmamış olabilir mi? Yani eğer adet olacak olsam eminim 7 gün önce başlardı. Yumurtlama günümü de bildiğim için geçileceğini sanmıyorum reglimin. Başına gelen var mı lütfen yardımcı olun