istanbulluanne Ada09 7.5 aylik ama çok yemek yemisimde azck siskinlik yapms gbi , oturunce hele hic yok 😒
Buse01 Ada09 bn 7.5 aylik ama millet gorunce normal göbeğin sandm diyor bazilsrida 4 aylik filan sandm diyor
Ozcndln Canim bebde 7 ye giriyorum nerdeyse ama karnim 4 ay gibi anca var cok minicik 😊😊😊 olsun bebis kilo alsinda bizim gobus saklansin 😘😘
Bebebebe Bende öyle olucam heralde. 18 haftalığız hala bişey yok 😁. Sanki hiç çıkmicakmış gbi duruyo😁 kimse hamile olduğumu anlamadan doğurucam galiba 😂😂
Bebebebe Burada okuyunca ne çok varmış diyorum karnı olmayan. Ama benim etrafımda kimi hamile gördüysem hepside maşallah 4 aylıkken 7 aylık gbi kocaman karınları vardı. Bende hep oyle olacak diye beklerken bi baktımki inatçı karnım olduğu yerde sayıyor. Ama normalmiş demekki böyle olanlar da varmış benim gibi.
Tubidy Benimde küçük canım 🤦🏻♀️ Sıkıntılar aynı muamele aynı değil ama 😂😂 bazen insanlar hamile olduğumu bile unutabiliyor.29 haftayı bitirmek üzereyim bu arada 😂
BusraSY Ada09 şöyle söyliyeyim doğumuma 29 gün var ve ben hala daha bütün kıyafetlerimi giyebiliyorum. Dışarıdan hiç kimse anlamıyor hamile olduğumu 🙈 Sadece 2 kilo aldım bide..
BerrinMercanKaraca 37.hafta karın çok küçük bebeğin gelişiminde sorum yok dimi diye soran oldu dün sinir oldum eşimde hep küçük diyor bebeğim gayet normal ölçüleri 2700 suan Bunarada 16 kilo aldım ama heryerimden
BusraSY BerrinMercanKaraca Banada aynısını diyorlar. “ Bebek iyi ama dimi” nasıl sinir oluyorum anlatamam. Ben bide iki kilo aldım kendim. Birtek karnım az bişey çıktı 😅
Suzitosuzi BerrinMercanKaraca ya bana da karnın amma büyük ben böyle Doğuma girdim diyen oldu 28. Haftam bu arada ben de çok sinir oldum . Yani insanlar hamile bi kadına hem de başından geçtiği halde nasıl bu kadar düşüncesiz konuşuyorlar anlamıyorum 😠
BerrinMercanKaraca BusraSY canım karnın küçük kibar deseler mutlu olucam ama kalkıp bebeğin gelişiminde bi sorun yok dimi ne demek doktorlar halt etmiş bunlar direk teşhisi koyuyorlar
BerrinMercanKaraca Suzitosuzi Haklısın canım herkesin yapısı farklı demekki önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı
tazecikanneee BerrinMercanKaraca doğurduktan sonra heh bunu doğurdum bakın sağlıklımıymışşş dersin kuzum dert etme sennn😍