28+3 haftadayım diş ağrısından duramıyorum iki gündür bugün parol bir tane parol içtim etkisi gidince tekrar başladı ağrı karafil yağı kullanıyorum bir kaç kez kullandım pamuğa döküp bir sakıncası varmı karafil yağının veya ağrı için farklı bişey önerebilir misiniz ?