Merhaba yeni gebeyim 6 haftalık 10 gün sonra kalp atışı duyacağız inşallah devlet hastanesine gidiyorum ilk oğlumu devlet hastanesinde doğum yapmıştım tekrardan devlet hastanesine aynı doktora gittim tabii ki devlet hastanesinden hiç memnun değilim doktor harika Bi doktor ama ebeler berbat çok acımasızlar.. Ve çok terbiyesiz saygısızlar keşke imkanım olsada bende özele gidebilsem ama malesef mecbur.