zynpgl Kızlar iyi akşamlar. 40+0 gebeyim. Kasıklarıma bıçak sağlanıyor gibi ağrı giriyor arada. Doğum sancısı olup olmadığını nasıl anlarım ? Bilen var mıdır ?
Zombicikk zynpgl zynpgl iste o bıçak saplamalari şiddetini , oluş sıklığını ve suresinin uzadığında iyice anlarsin :))) bence ufaktan başlamış kasilmalarin. Hadi bakalim bir avazda inşallah
EAK zynpgl Kuzum sağ salim al inşallah bebeğini kucağına 🙏🏼 Sancılar karnının üstünde kramp gibi oluyor ve karın altında yanma hissediyorsun. Kasıkların ve belin aynı anda kasılıyor 30-60saniye arası sürüyor hareketsiz kalıyorsun geçiyor. Gerçek sancı olduğunu anlamk için süre tut çünkü alarm kurulmuş gibi düzenli aralıklarla geliyor. Baktın düzenli git bi nstye bağlasınlar. Sancılar son 3 saat kalıncaya kadar falan çok bu doğum sancısı diyeceğin kadar canını yakmayacak. Korkma diyemem korku çok normal ama güzelce başa çık. Kendini telkin et ama daha önemlisi bebeğini telkin et. Korkma annecim ben burda seni bekliyorım de. Strese girme sen strese girersen o da girer ve sana sığınır çıkmak istemez. Ona bueada güvende olacağını hissettirirsen o da sana kolayca gelir 🙏🏼 Allah ikinizi de sağ salim kurtarsın 🙏🏼🤍
Gezgin01 Benimde sabahtan beri kasıklarıma bıçak saplanıyor ağrı var kasıklarıma bebek çok bastırıyor Allah’ım sağlıklı doğumlar versin benim bu haftaya kadar ne sancı çıktı nst de ne de kasılma 39+4 oldum bakalım beklemedeyiz
EAK zynpgl Rica ederim canım 🙏🏼 unutma her sancıda bebeğin sana annem ben sağ salim geliyorum diyor her sancı bi kavuşma müjdesi 🤍 sağlıkla kavuşmak nasip olsun hepimize 🙏🏼
zynpgl EAK Allahım siz güzel insanlarla iyi ki yolumuzu kesiştirmiş. Cidden içim öyle bi huzura erdi ki. Sağ Salim, çabucak, yolda oyalanmadan kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻❤️