Feri Progestan vajinal uyguladıktan sonra sıvı akıntı gelıyor ona alıştım da bugün jel gibi bişi geldi cok fazla değil ama su böyle birşey mi ? Takip ediyorum artarsa gideceğim doktora
Ay22can Feri Korkmayın ben yaklaşık 11 haftadır kullanıyorum ilacın kalıntısı geliyor aynısı bendede oluyor :)
Kubrakck2222 Feri ben de kullanıyorum aynısı oldu, fazla akıntı geliyordu bebeğin suyu geliyor diye korkmuştum doktorum tahlil yaptı hiçbir şey çıkmadı fitile bağlıymış sanırım, siz yine de doktorunuza danışın ama fitilden kaynaklı akıntı oluyor
Meryemcansever İlk kızımda kullanfım 2 ay fln sanırım ve evet fitili koyduktan sonra kalkmamanız gerekiyor bana doktorum öyle demişti akşam yatarken yatakta koyup direk yatişa geciyodum bazen tabi sıkışıp lavaboya gittiğim oluyodu bendede beyaz akıntı oluyodu ilaç acıldığı ıcın dişarıyaa akıyormuş gayet normal ama bende enfeksiyon yaptı bi kaç kere doktor yabında enfeksiyon tozu da veriyodu suyla kariştirip iciyodum gene içiniz rahat etmezse doktora gidince danısın ama dediğim gibi endişe edecek bişey yok
Minikbalpetegim Kızlar doktor progestan verdi vajinal fitil olarak kullanacaksın dedi ama eczanenin verdiği fitil değil yumuşak kapsül şeklinde. Onu fitil olarak mı kullanacağım kafam karıştı yardımcı olabilir misiniz🙏
Minikbalpetegim zeyneppp001 çok teşekkür ederim canım 😊 ben kapsülü görünce acaba eczacı fitil yerine kapsül formunda olanını mı verdi yanlışlıkla diye düşünmüştüm. Ama hem ağız hem vajinal yoldan kullanılıyormuş yeni öğrendim
zeyneppp001 Minikbalpetegim rica ederim 😊🧡 evet agizdan kullananlarda var da yanetkisi fazla oluyormus o sekilde