prettywomann Guluzar1 ilk gün olmadı sonraki günler ağrıdı bir hafta geçmedi sızladı ama dayanılmayacak gibi değil
Rmys_byrm1 Guluzar1 merhaba bence kişiden kişiye değişiyor ben vurundum 3 gün boyunca kolumu kaldıramadım
Kleops Guluzar1 sadece kolumda hamlama gibi ağrı oldu bir gece üzerine yatmadım. Başka bir şey olmadı.
Mervecimmmm Guluzar1 Hafif bi ağrı oldu. Üzerine yatınca acıyordu 2. Gün başladı bir hafta falan sürdü hafifte şişlik olmuştu.
Nis Guluzar1 20 gün oldu ödem sis kızarıklık agrı devam ediyor doku altına asıyı yapmıa yarım gidicm genel cerrahiye sırıngayla ceksinler
melegim_ve_ben Guluzar1 3 gün kol ağrısı çekiyorsunuz sonra geçiyor. Kolunuzu yukarı hareket ettirdiğinizde ağrı oluyor.