Ajdbddbsnan 24+3 gunlugum bende 6 ayin icindeyiz kizim olcak benim bide oglum var 5 yasinda sağlıcakla dogsunlar
Pamukkiz1666 Ajdbddbsnan Allah bağışlasın rabbim tamamına erdirsin sağ salim kucagimiza alalım inşallah benim ilk gebeliğim 21 yaşındayım artık beraber buyuruz kizimla 🥰☺️
Ajdbddbsnan Pamukkiz1666 amin insallh canim 25 yasindayim bende oglumu 20 yasimda kucagima aldim kizimida 26 yasimda alcam insallh ocak dogumluyum allahtn bisy olmazsa kizmda subat sonu veya da martin basi gibi dogcak ☺
Pamukkiz1666 Ajdbddbsnan aynı zaman da doguruyoruz benimde Şubat sonu Mart başı dedi doktor acaba yavaştan kıyafetini yikasam hurçlara koysam 30 haftada çantamı hazırlasam mi çok heyecanlıyım kıpır kıpır 😂😂😂
Pamukkiz1666 Ajdbddbsnan millet çok biliyor gibi fikir için sorduğumda daha erken diyor ama dünden beridir artık yavaş yavaş agirlastigimi hissettim ondan bende hazırlayayım dedim doğru diyorsunuz ben hazırlıklara başlayayım o zaman ❤️
Ajdbddbsnan Pamukkiz1666 aynen canim benim hazirliklar bitti kiz bebek agir olur derler gercekten bende oyleym sglicakla dogsunlar ❤
Gamzeparlakk Kusura bakmayın ama hesaplamanız yanlış 24×7= 168 (Bulunduğunuz hafta) 168+4= 172 (Gününüz ekleniyor) 172÷30= 5,7 (Çıkan sonuç aya bölünüyor) Yani 6 aylık olmak üzeresin 🤦♀️ Böyle hesaplamak gerekiyor çoğu kişi yanlış hesaplıyor🤦♀️🤦♀️