_Hill_ yaa çok teşekkür ederim o kadar iyi moral oldu ki son cumlen tamam yarın inşallah yapicam ve Allah’ın izniyle inşallah sonuç pozitif olur 2 yıldır bu haberi bekliyorum ve hiç hamilelik olmadı hiç bir sorun olmamasına rağmen bu ay tekrar hastaneye gittik aşılama yada tüp Bebek yapılacaktı ne hikmetse doktorum yoktu 2 gün önce tekrra gidicektik bı aksilik oldu yine gidemedik vardır bı hayır bundada dedik yarın test yapayım ben en iyisi negatif de çıkabilir ama olsun herşey Allah’tan