13 haftalık hamileyim. 3 gündür ağır grip geçiriyorum. Dün doktora gittim parol , strefen (pastil) verdi. Bugün 2 kere parol aldım. Günde bi fincan ıhlamur içiyorum çorba su tüketiyorum ama bildiğiniz kolumu kaldıramıyorum durduğum yerde kemiklerim ağrıyo başım ağrıyo burnum devamlı akıyo açıyorum yine tıkanıyo boğaz desen paramparça.. bi de 10 aylık kızım var o da hasta eşimde hasta. Napcağımı şaşırdım ne iyi gelir bi öneri verin🙏🏻🙏🏻🙏🏻