Der_0 Canım şimdi iyiyim.Ama akşam sabaha kadar uyumadım.Nefes darlığı kalp çarpıntısı yaşadım.Doktorla konuşdum.Söylediki kanakışı artımı ve benim nefes alma problemim var ondan dolayı olduğunu söyledi.4 dozum kaldı onlarıda atlatıyım bir Oh çekicem