asilbabymom Yeni doğan alışverişine başladım. Kullanıp memnun kaldığınız şampuan, krem, losyon ve yağ markası nedir? Uygun ve kaliteli
Pamukkiz1666 asilbabymom öncelikle rabbim sağ salim kucağıbiza almayı nasip etsin ben şampuan olarak Dalin aldım pişik kremi losyon vs gibi ürünleri mustela aldım dogumuma 3 ay var daha kullanmadım ama genellikle bunları tavsiye ediyorlar Dalin de yılların markası bence güzel e bebek markası da iyi diye duymuştum bı bakın isterseniz kaç haftaliksiniz bu ara
1Gunes asilbabymom mustela yeni doğan seti aldım yağ şampuan pişik kremi ve durulama gerektirmeyen temizleme suyu aldım.
Edafmo asilbabymom ben hepsini ebebek in kendi markası olan babyme den aldım. Marka ORGANIK serisi çıkardı. İçeriği tertemiz ve diğer temiz içerikli markalara göre fiyatları çok çok uygun. Ben şampuan, yağ,losyon ve biberon emzik temizleyicisi babyme organik serisi tercih ettim
Lizbonn asilbabymom Mustela kullanmıştım 3 sene önce çok memnun kalmıştım şimdi yine mustelanın setini aldım.