Herkese mrblar. Son adet tarıhım 4 ekımdı. Son adet tarıhımı dort gun gectıkten sonra saglık ocagında test yaptırdım 197 cıktı. Sonrasında
8 kasım:197
10 kasım: 532
14 kasım:2329
16 kasım 2969 cıktı. Deger yukselısı gayet guzel gıderken son verdıgım testte degerın ıkı katına cıkmadıgını dıs gebelık olabılecegını soyledı doktorum. Yarın benden progesteron testi istedi. Gebelıgın gıdısatı hakkında bılgı almamızı saglayacak bır testmıs. Yaptıran oldumu yada bu degerler sızce nasıl. Bugun ultrasonda alttan muayene yaptı ve keseyı gordu ama deger dusuklugu hocanın kafasını karıstırdı. Bu surecı yasayan arkadaslarm varsa bılgı almak ısterım tskler