Nz27 nepenthe1 ilk aylarımda com yasadım basımı duvara vurup aglıyordım resmen damlalar etki etmiyodu agır ilac da yazamıyordu doktor geceleri nefes alamadan uyuyordum kafayı yicektim işkenxeydii aglıyordum hep Allahaa binnn şükürrrr bi iki ay bu durumu yasadım kendiliginden gitti sonra 🤲🏻 Allah size yardım etsin inş kısa zamanda gecer onlar geciyor diş agrıları baslıyor diş agrısı geciyor kaşınmalar baslıyorr bitmiyor yaniii :)))
Dmerrt nepenthe1 geçmiş olsun benimde çok oluyo canım burnum sıkıntılı zaten burun bandı alıyom ben çok iyi geliyor rahat nefes aldırıyor onu dene bir
Elifnurrr80 nepenthe1 26 haftalık oldum 1 aydır burun tıkanıklığı yaşıyorum ne yaptıysam çare olmadı. Kbb doktoruna da gittim alerjik dedi gündüzleri çok fazla rahatsız etmiyo ama gece yatarken burun spreyi kullanıyorum (iliadin) yoksa uykular haram Allahım dan tek isteğim geçmesi
Jadewinder nepenthe1 hamileliğimin son haftalarında başıma gelmişti benim. Deniz suyu, vicks vs denedim ama otrivineden başkası çözmedi mecbur kullandım. Çünkü yaşam kalitem çok düşmüştü.
nepenthe1 @"Nz27 benimde öyle maalesef çok kötü bir şey ben de damla almayı düşünüyordum🥲 Rabbim sizinde yardımcınız olsun valla zor hep bir şey başlıyor dediğiniz gibi bitmiyor🥹
Hellooanne Aynı sorun bende de vardı şükür geçti denecek kadar azaldı özellikle uykudan uyanınca nefes alamıyordum. Bir kaç gündür odaya buhar makinesi koyuyorum çalışır durumda kalıyor çok rahatlattı beni. Siz de deneyin belki sizde de işe yarar.🙂
nepenthe1 Elifnurrr80 ben de 13 haftalığım ve günden güne artıyor sanki hiç geçmiyor inşallah geçer teşekkür ederim dediğiniz spreye bakacağım😊
Nz27 Elifnurrr80 kullandım bende okyanus suları ve alerjimde vardı haziran temmuz ayım kabus gbiydi kafamı vruyordum uykuda nefes alamamak cok kötü uykusuz kalıyordumm iki ay boyınce aralıksız cektim bunu kndi kndine gitri sonradan
Elifnurrr80 nepenthe1 bi doktora görünün isterseniz. Çok kötü bişey Allah’ım hamilelere şifalar versin 🥰
Elifnurrr80 nepenthe1 tuzlu su çekebilirsiniz burnunuza o temizliyo ama sadece o yetmiyo spreye de bakın isterseniz
Elifnurrr80 Nz27 gerçekten çok kötü bişey en çok geceleri sıkıntı oluyo zaten. Önce hiç açılmıyodu burnum şuan çok daha iyiyim kendi kendine geçecek gibi ama bakalım tekrar olmaz inşallah
Kleops nepenthe1 ben şu an 36. Haftadayım yaklaşık 20 haftadır falan burnum hep tıkalı. Lavanta yağını yastığıma damlatıyorum gece açılıyor. Ama kesinlikle buhar makinasıyla desteklemezsem işe yaramıyor. Bu ikisini bir arada kullanmak benim çözümüm oldu. Öneririm.
Aysee6346 nepenthe1 benimde 6 haftalıkken başladı ve hayla da devam ediyor şimdi de yanma da eklendi çekiyorum da çekiyorum 🥲
ilkanneyim06 İlk haftalarda yaşadım ama ağzım kuruyodu böyle inanılmaz gripmişim gibi nefes alamıyodum 18 haftalıkken böyle bıçak gibi kesildi şimdi 23 haftalığım çok şükür bittiiiii 🧿🧿🧿🧿🧿🧿
Cemssceren nepenthe1 Bir bardak suya bir damla sirke çay kaşığının ucuyla tuz. Sabah akşam günde iki kez biri uyanınca biri uyumadan önce burnuna Çek iyice sümkür suyla temizle sonra da https://www.artdehuile.com/nosemix-U550330 bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim kurtarıcım her gece yatmadan burnumun altına sürüp uyuyorum baya rahatlatıyor
zclkkubra Cemssceren merhaba 9 aylık gebeyim grip oldum burnum tıkandığı için gevce hiç uyuyamıyorum panik oluyorum nosemix gerçekten açıyor mu burun spreyi mi alsam nosemix mi bilemedim