bsr0101 canım bende 15+1 im 13 haftamda birden boşalan kanamayla gittim ili gün yattım kese etrafında büyük bir kanama alanım vardı çıkıncada sabah akşam hem iğne hem ilaç kullandım. Şuan kanamam yok ama kahverengi lekelenmem var onunla birlikte sanki adet olacakmışım gibi hafif sancılarım. Seninde durumun böyle mi acaba? Lekelenme korkutmuyo ama hafif sancılarda sıkıntı olur mu onu merak ediyorum