Eylulmom_ Annesininportakali53 kız mıymış bebiş canım ögrenememiştin 😅süpriz olsun diyordun isim önerilerine gelince de Mihra , lilya, Umay , alin 🧡
Annesininportakali53 Eylulmom_ öğrenemedim erkek netlestirdik ama kız netlestiremedik🤭 sürpriz olacak ama 37+4 oldum kız olursa isimsiz kalır
Eylulmom_ Annesininportakali53 ayy çok az kalmış sağlıcakla gelsin insallah bir an önce karar verirsin 🌸🙏🏻
AyFa1608 Annesininportakali53 sen mi istemedin öğrenmemeyi canım ? Kız nasıl dayandım😅 ben kontrollerde göstermiyor diye kafayı yicem😂😂
Ozlemunlu01 Merhaba kızlar bizde Eylül ada Eylül Sare gibi düşünüyorduk ama dedemiz cemre ismini önerdi bizde bir düşünmeye başladık sizce nasıl yanına başka isim olur mu 🥲
aygt Annesininportakali53 kuşum valla karar vermek çok zor. Benimde kızım olacak ben kız olursa Duha koyacağım diyordum vazgeçtim sanki hoşuma gidenleri paylaşayım; Alin Leyla Meva 🌸🐣