Benim ilk bebeğimim 27. Haftada dekolman sonucu melek oldu ve tekrarlama riski var deniyor şu an aynı haftadayım duygularım karmakarışık tahmin bile edemezsiniz 😓 doktordan rica etsem konuşsam yarın ciğer geliştirici iğne vurulsa bana en azından ani bı doğum olayında ciğerleri daha gelişmiş olur hayata daha sıkı tutunur umarım kabul eder çünkü zaten riskteyiz her ihtimali göz önünde bulundurarak böyle bişey yapılsın istiyorum son ana bırakılmasın