Gmzbysl 22 haftadayım mide yanmaları gitikçe artıyor malesef.. doktoruna danısarak rennie ya da gaviscon şurup kullanabilirsin , karnının kaşınmasıda göbişinin büyümesinden dolayı çatlak oluşuyor olabilir düzenli yağlaman lazım , kalça ağrısı içinde aksamları magnorm kullanmamı tavsiye etti doktorum, hamileliğimiz aynı geçiyor sanırsam 😂