kubradogruu benim ilk gebeligimde hiç kanamam olmadi ama suyun gelmesinden bı 15 dakika sonra aşırı kanama geldi aynı su gibi, oğlumun bu dünyada kismeti varmış sansliydik kanama tam hastane önünde başladı evde başlamış olsaydi kurtuluşu olmaz demişti doktor. Çok şükür şimdi 8 yaşında, darısı size olsun