mrsperaa hıç bısey sormanıza gerek yok kendısı soruyor yazılacak ılac vs varsa kendısı bılgı veriyor reçete galan vermıtor telefonunuza sms ıle gelıyor herhangi bı tahlıl yapılınca hastaneye gıtmıyorsunuz arayarak bılgı verılıor asıstan söze anlatıyor cagıeılması gerekirse çağırıyor muayene ücreti 450 tl kendısıne gıdınce anlarsınız ztn soru sormak ıcın gidiyor ınsan sormadan geri geliyor gerek kalmıyor